31 października 2011

Przedstawienie. : 3.

A więc tak. Jestem nowa. Nazywam się Karola. Mam 14 lat. Mój nick na poszkole to SexStation. I będę tu umieszczać grafikę. Na dziś jednak nic nie przygotowałam, ponieważ robiłam zamówienia, ale nie o to chodzi. Chciałabym dowiedzieć się, czy pasuję wam motyw przewodni jaki dla was przygotowałam.

Otóż będę umieszczać co jakiś czas notkę w której będzie podana modelka, a konkretnie jej imię i nazwisko, jej blog oraz oczywiście grafika zrobiona z jej zdjęciami przeze mnie. I dzięki temu nie dość, że będziecie mieli grafikę za free to jeszcze jej dane i blog co umożliwi wam samodzielne tworzenie w PhotoShopie. Oczywiście mogę umieszczać też lekcje pt. "Jak to zrobić ?" , ale to już zależy od was i od waszych życzeń, bądź zażaleń. : D

Podoba wam się mój pomysł ? Jeżeli tak, albo i nie to proszę napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie. Dziękuje i pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz