9 grudnia 2011

ZAMÓWIENIA. ♥

ZAMÓWIENIA... :D
"a zrobisz świąteczny zestaw z Kevinem ?"

No pewnie. :3



_________________________________
"Hej karola . ;d
Zrobisz mi zestaw z zoe kimball ? tylko żeby był szary jak sie da . ;d"
Tak Klaudio zrobie ci. hahaha XD . Wiem, iż chcesz bez tła. : D



_________________________________

Yoł ej zrobisz mi napis Merry Christmas czerwono biały i do tego jakieś tło ze świętym mikołajem ? bez podpisu,.

Czyli każdy chyba może to brać, bo Jedna dziewczyna dostała identyczne zamówienie... :D
Więc bierzcie ! :33



_________________________________

"jakbym mogła jeszcze jeden zestaw świąteczny z lady gagą napis Merry Christmas Weiiko
jak nie mogę to przepraszam."

oczywiście że możesz. : 3




Karola SexStation. ♥

26 komentarzy:

  1. dzieki za kevina < 3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za ten beż tła. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. można wiedzieć jak się nazywa ta site ?
    Zrobiłaśbyś mi taki sam zestaw tylko napis .SexWithMe. i też czerwony
    i jeszcze jeden też z site tylko już nie swiąteczny kolor fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi mi o to zamówienie co robiłaś dla twój narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. a dałaśbyś instrukcje do robienia naq i tła XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. dam instrukcje. ;D . O którą site ci chodzi .. ? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bym mógł poprosić z Damonem i Stefanem z takim tekstem Stefan: Idę na polowanie Damon: Pozdrów wiewiórki ­ ­ koloru brązowego .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bym mógł poprosić zestaw z Damonem Salvatore .
    + avek ruchomy ? kolor brązowy z podpisem
    † insolent . chodziło by mi o 3 kształty
    mniejwiecej takie http://4.bp.blogspot.com/-x-fQVt7g8X8/TbK7g0Bs48I/AAAAAAAACG0/C6cX7Jgx1Zo/s1600/14.png
    http://2.bp.blogspot.com/-oKxWgthloNY/TbK7fgUeCdI/AAAAAAAACGs/lT4qDBHaupk/s1600/12.png
    http://3.bp.blogspot.com/-RxhqKvXajEo/TbK7jW2E7NI/AAAAAAAACHI/5j58p3W4nwQ/s1600/19.png
    Dzięki z góry .

    OdpowiedzUsuń
  9. Thx za świąteczne ten em zrobisz mi tło z reniferem jakimś z netu ? i nagłówek. z napisem "Nie podchodź zbyt blisko bo renifer Ci zajebie" Kolor niebiesko-biały albo czerwony coś w tym desent. proszę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. biore dla jakiejs laski xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki biorę :)
    Weiiko

    OdpowiedzUsuń
  12. Heej ;D Mogłabyś w jakiejś notce napisać jak wstawić zdjecia do taśmy filmowej, takiej np. jak ta twoja na tle z mikołajem ? Byłabym bardzo wdzięczna, z góry dziękuję ;)
    Paula.

    OdpowiedzUsuń
  13. biore jeden nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. ;)
    Świetny blog. ;*
    A mam pewną prośbę, pomożesz mi Karola. ?
    Masz taśmę filmową (http://zapodaj.net/a3340a930686.png.html) i ona bardzo mi się spodobała, czy mogłabym ją prosić. ?
    Chodzi mi o to, aby była bez żadnych napisów, to prostu w kolorze czerwoni białym, da się. ?
    Z góry wielkie dzięki. ;)
    To mój nick. : DevilOfAngel. ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę nagłowek jeden <3 i Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. więcej teł zwyklych!

    OdpowiedzUsuń
  17. okey coś postaram się zrobić z tymi tłami. :D

    OdpowiedzUsuń