7 stycznia 2012

Pomysły.

Napiszcie pod tym postem pomysły na nowe notki. A ja je dodam ♥

16 komentarzy:

  1. mini zestawy z miley nicki minaj lady gagi i ste models

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw z nina dobrev , z pamiętnikami wampirów , the secret circle , selena gomez ,
    kod na nowe menu wysuwane z góry ,
    nowe kody na player a na nim napis ,

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm . ;d . Mileeey i Justin bierer . Selena Gomeez i jb . : > i sama miley . ;) . Nagłówki pisane . : D .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zróbcie jakieś zestawy dla chłopaków end zrobi mi ktoś z was nagłówek z jakimś chłopakiem end napis "życie stawia nam przygody a my musimy je przeżyć" kolor czarno-ciemno i jeszcze jeden nagłówek z jakimś chłopakiem i napis "Kocham Cie Maks"

    OdpowiedzUsuń
  5. Avki z Seleną i One Direction, proszee. < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. KOD NA POWIĘKSZAJĄCE SIĘ POLE TEKSTOWE W ŚCIANIE I NAPIS OPUBLIKUJ !!!!! BARDZO PROSZĘ !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pomysł na zestaw z chłopakami z site jak miałas przedtem i zestaw z Michaelem Telo . Proszę

    OdpowiedzUsuń
  8. zestawy z miley cyrus, bieberem i site xd

    OdpowiedzUsuń
  9. albo jutro . *O*. mam nauke. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Może Lucy Hale ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może nagłówki pisane ? I kształtno pisane + avatary

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrób szablon jakiś mroczny z krukiem czy coś w tym stylu .

    OdpowiedzUsuń
  13. napisz notkę z kodem na różne czcionki do tekstu na ścianie. albo kod z tym , jak zmienić tekst w "napisz co teraz robisz" tak , aby nie znikał jak się na niego naciśnie , jak oryginalny.

    OdpowiedzUsuń