3 marca 2012

Mam pytanie ;p

Powiecie mi jak zrobić avek 3D w Photoshopie ? :P

11 komentarzy:

  1. Tutorial do Angielskiego AP.

    1. Wybierasz fotkę z dowolnym rozmiarem.
    2. Potem na boku tam gdzie masz "Layery" czyli warstwy, klikasz prawym przyciskiem na layer z twoim "Avkiem".
    3. Wybierasz "Blending Options"
    4. Potem zaznaczasz na boku przy "Bevel and Emboss" Contour i Bevel And Emboss.

    To tyle ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba chodzi ci o fazę i płaskorzeźbę . :3

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie to jest warstwa/styl warstwy/faza i płaskorzeźba . :3

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo chyba masz Polskiego Ap :P Ja niestety angielskiego :cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeej . ;c . mi tata ściągał . XDD

      Usuń
    2. bo mama nie umie . XDDDDDDDDDDDD .

      Usuń
    3. nie martw się, moja też. XDDD

      Usuń
    4. Pfff :o Wiem już jak zrobił, ale jak zmienić format pliku np na JPG :D

      Usuń
    5. plik/zapisz jako/format pliku/JPG . < 33

      Usuń