1 maja 2012

Ashley Tisdale - zestaw z fajną akcją

Dziś dodam zestaw z Ashley ^.^
Może ktoś weźmie , ale wątpię -.-"

Czemu dodaję tutaj częściej grafikę ?
Hmm... Może dlatego , że
blog o nazwie Graphiques de marbre padł ?
Już nikt nie bierze z niego grafiki ,
tylko koma , bo ktoś poprosi :/

A teraz czas na zestaw :3



Aha , i teraz najważniejsze ( chyba )
Zauważyliście , że zestaw ma inną akcję ? :D
Ta wydaje mi się fajniejsza , 
taka na ciepłe dni ^.^
A wy ? Jak myślicie ?
Która jest lepsza ? :D

 VS


21 komentarzy:

  1. 100 razy lepsza ta nowa. Przynajmniej troszkę oryginalne i ładniej, a nie ta sama akcja na każdym blendzie u każdego. Wkurvia mnie to. Ludzie zamiast używać innych rzeczy to robią to samo co inni .___. Zero pomysłowości. Poza tym ta akcja której każdy używa jest jak dla mnie brzydka, ciemna i wgl. A ta twoja super, dawaj mi ją :33

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwny ten blend, jak dla mnie to posklejane zdj sory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajć ! innych fot z tego zestawy nie było :/

      Usuń
    2. wyrażam swoje zdanie i tyle.

      Usuń
    3. przecież nic nie mówię +.+

      Usuń
  3. Bardzo fajna akcja. Zgadzam się z BlueBull (J115) - silver action (zwał jak zwał, ja tą akcję po ściągnięciu tak nazwaną miałam) to popularna akcja, każdy jej używa do wszystkiego, a nie każda akcja do wszystkiego pasuje. :) Ta jest przyjemna, aż miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę , link do akcji :3
    http://orangetopatos.deviantart.com/art/Lovely-Action-85920219?q=boost%3Apopular%20lovely%20action&qo=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem lepsza ta 2, ale cóż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem ta druga ; d i zauważyłam że padł .. szkoda bo czerpałam z niego inspiracje i to on zmobilizował mnie do założenia mojego ; 3 a i w tej sprawię chciałam, tez poprosić Ciebie o współpracę - mam nadzieje ze się zgodzisz ; 3 proszę o odpowiedź < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak sie nazywa ta akcja ?. albo kto ma link do niej ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Wasz blog. : http://mygraphicwworld.blogspot.com/ . Pozdrawiam . ! ~ Duśka

    OdpowiedzUsuń